Komiks VI - Umowa - OPIS - FAQ
Dodane przez DAvSON dnia 05.11.2014 15:12:17
Aktualizacja:Event został przedłużony do czwartku 13.11.2014 godz.18.

Aktualizacja:SMOD_Czerwona nie raczyła nas poinformować o tym , że w przyszłym tygodniu pojawi się kod bonusowy. Po co pisać coś na zapas, a nóż pojawią się pytania a to dodatkowa praca.
Całe szczęście że informacje podawane na niemieckim forum są pełne.


Aktualizacja: Otrzymaliśmy informację, że błąd z wpłacaniem eventowych warsztatów do zadania został rozwiązany. Problem z zadaniem 1 został naprawiony u większości Graczy, dla reszty kont ponawiane będzie działanie skryptu naprawczego.
Mamy świadomość rozgoryczenia Graczy, których dotknęły błędy. Dlatego też planujemy zakończyć zadanie z zachowaniem pełnego wynagrodzenia za wszystkich Użytkowników, którzy nie ukończyli go z powodu błędów, by zrekompensować im niedogodności.


Witajcie Farmerzy

Przed nami zakończenie komiksowej trylogii!!
Po częściach "Awaria" i "Burza" teraz czeka Was "Umowa".
Czy ekipie żniwnych pomocników uda się naprawić transmutator? Tylko pod warunkiem, że im w tym pomożesz!
Sadź ciemiernik i migoczący mak, produkuj skrzydła wiatraka i zbieraj łańcuchy lampek - sprawdź jakie nowości czekają na Ciebie w tej części zmagań komiksowych.
Zagraj teraz!
Jedną z nagród w tej części jest zupełnie nowy warsztacik! Dostępny dla wszystkich pracowitych Farmerów.



Event rozpocznie się w czwartek 06.11.2014 godz. 14:00 i zakończy się w czwartek 13.11.2014, godz. 18:00.

Zapraszamy Was do zapoznania się z przygotowanym poradnikiem, który znajduje się w rozwinięciu wiadomości.


Treść rozszerzona

[​IMG]

Zapraszamy na kolejną odsłonę Komiksu.


Event rozpocznie się 06.11.2014 (czwartek), a zakończy 18.11.2014 (czwartek) i będzie dostępny od 2 poziomu.
Stopień trudności:
średni

Tym razem staniemy przed nowymi rodzajami zadań, zupełnie niespotykanymi dotąd w czasie eventów:


- produkty z nowej fabryczki będą wymagane do ukończenia jednego z zadań w evencie
- także sam warsztat będziemy musieli oddać do zadania eventowego
- po raz pierwszy wygrany w zadaniu eventowym rząd Cudownego Pnącza wymagać będzie oddania jednego z uzyskanych warsztatów
- jedno z zadań będzie polegało na uzyskaniu jak największej ilości PD uzyskanej z roślinek eventowych

Zaciekawieni? No więc, zaczynajmy!


Na początek każdy gracz otrzyma po 5 sztuk roślin do rozsiewu na Głównej Łące, Dzikiej Łące, Leśnej Polanie i Bahamaramie.

Migoczący mak



wartość: 48 PD
czas: 8 godz



Ciemiernik



wartość: 32 PD
czas: 4 godz

Jeśli gracz będzie miał w stodole mniej niż 5 sztuk którejś z nich, w ciągu 5 godzin otrzyma wyrównanie do 5 sztuk. Po evencie rośliny nie pozostaną w grze, lecz zostaną zamienione:
migoczący mak na 4 PD i 4 SG, natomiast ciemiernik na 3 PD i 2 SG.


Z pól, drzew, zagród i warsztatów podczas zbiorów wypadać będzie łańcuch lampek.

[​IMG]


Z Drzewa Magicznego otrzymamy 650 PD oraz łańcuch lampek.
Łańcuch lampek będzie można również wysłać sąsiadom i znajomym jako prezent. Po wykorzystaniu dziennego limitu darmowych prezentów (5 lub 7 z runą) każdy wysłany prezent będzie kosztować 2 FL. Można otrzymać 20 sztuk prezentów dziennie, chyba, że zostały wysłane za floreny.
Po evencie
łańcuch lampek zostanie wymieniony na: 5 PD i 5 SG.


W Galerii Handlowej znajdziemy pakiety łańcuchów lampek:

1 x łańcuch lampek - 2 FL
50 x łańcuch lampek -85 FL
100 x łańcuch lampek - 150 FL
150 x łańcuch lampek - 200 FL

[​IMG]


Przygotowane zostały również eventowe koszyki:

[​IMG] [​IMG]
[​IMG]

Każdy do zakupu tylko raz


Plac przed spółdzielnią znów będzie miał charakterystyczny dla akcji komiksowych wygląd:

[​IMG]
Po kliknięciu zobaczymy komiks:

[​IMG]

Gdzie na kolejnych stronach będzie można wykonywać zadania i odbierać nagrody.


[​IMG]
UWAGA:
Zadanie 1 polega na zdobyciu jak największej ilości PD z roślinek eventowych w przeciągu 24 godzin od uruchomienia zadania czasowego w 1 pokoju komiksu. Najlepiej więc przed jego uruchomieniem rozsiać możliwie jak nawięcej roślinki eventowej. Warto również skorzystać z różnych bonusów (np. Farmerskie jajka niespodzianki, produkty z Dzielnicy Rzemieślniczej) dających więcej PD. Dopiero, gdy roślinka będzie gotowa do zbioru włączamy przycisk rozpoczynający zadanie.
Jeśli nie zdążymy w wyznaczonym czasie zebrać odpowiedniej ilości PD, przechodzimy do kolejnego zadania. Za tak wykonane zadanie 1 otrzymamy nagrody proporcjonalne do ilości oddanego PD, pod warunkiem, że zbierzemy punkty doświadczenia w ilości większej niż 10 % z 60 000 (6 000) PD.
Jeśli nie zdążymy w wyznaczonym czasie zebrać odpowiedniej ilości PD, zadanie można zacząć ponownie.


Skrzydła wiatraka można zdobyć jako produkt ze szkolnej żaglowni. Budujemy ją jak normalną fabrykę w warsztacie. Do jej wybudowania potrzebujemy schematów budowy. Schemat budowy będzie nagrodą w zadaniu 2.

[​IMG]


Szkolną żaglownię musimy więc zbudować przed zadaniem 3, by uzyskać skrzydła wiatraka. W zadaniu 5 oddajemy trzy warsztaciki, by zamienić je w nagrodach na żaglownie.

Szkolną żaglownię można postawić na Głównej Łące, Dzikiej Łące, Leśnej Polanie. Pozostałe po evencie szkolne żaglownie zostaną wymienione na 50 PD i 25 SG, a schemat budowy na: 25 PD i 12 SG.
Skrzydła wiatraka
zaś zostaną wymienione na: 25 PD i 25 SG.

[​IMG]



[​IMG] [​IMG] [​IMG] [​IMG] [​IMG] [​IMG]

Do zdobycia w evencie są następujące nagrody:

Imprezowe wejściówki

[​IMG]


Tajemniczy stajenny
>>KLIK<<


Zamaskowany warsztacik

(fabryka dla szopów)
>>KLIK<<


Żaglownia
(fabryka dla kretów)

[​IMG]
czas: 24 godz
280 PD
Produkt: skrzydło na imprezę
[​IMG]


oraz 2 itemy:

Farmerski flipper

[​IMG]

320 PD co 8 godz

2 małe pola

Symulacja traktora

[​IMG]

510 PD co 10 godz
2 małe pola

Rząd na Cudownym Pnączu

[​IMG]

40 TPD x lvl na Bahamaramie co 20 godz

oraz naklejka
"Komiks Farmeramy 6"

[​IMG]







Źródło: oficjalne forum farmeramy