Zmiana w alchemiku
Dodane przez visan03 dnia 15.02.2016 15:32:10
Witajcie Farmerzy !
Ważna informacja
W najbliższy czwartek 18.02.2016 roku wprowadzona zostanie do gry tak długo wyczekiwana przez Was zmiana w funkcjonowaniu Alchemika. Bliższe informacje na ten temat opublikowane zostaną w FAQ jutro, tj. we wtorek 16.02.2016, o godzinie 14.00.
Informacje, które możecie odnaleźć w Newsach są nieco mylące. Oczywiście, wszelkie zmiany zostaną wprowadzone dopiero w czwartek. Żadne towary, które były użyte do produkcji skrzatów nie zostaną przez Was utracone, otrzymacie ich zwrot w czasie wprowadzenia zmian.
Więcej informacji podamy już jutro.
Wszelkie informacje o zmianach znajdziecie w rozwinięciu .
Treść rozszerzona
Zawód alchemika został wprowadzony 30.08.2012, a jego zmiana zostanie przeprowadzona 18.02.2016.
Zawód dostępny jest dla graczy od 70 poziomu.
Po kliknięciu na tabliczkę ukaże nam się informacja:
Jeśli chcemy otworzyć to naciskamy na zielony haczyk, wtedy przekieruje nas do Drzewa Mądrości i odnajdujemy na nim runę dotyczącą odblokowania nowego zawodu:
PAMIĘTAJMY, iż runa z nowym zawodem jest połączona z runą: “Specjalista SPA”.
Nowa runa dotycząca alchemii kosztuje 150 gwiazdek:
Plac budowy wygląda tak:
Klikamy na budynek, pokaże się powiadomienie:
Abyśmy mogli zająć się naszym laboratorium to musimy je postawić.
Po wykonaniu wygląda to tak:
Po wejściu do środka:
1. Pasek postępu poziomu - jeśli będziemy produkowali to będzie on się powiększał. Po najechaniu na niego kursorem zobaczymy ile punktów mamy uzyskanych na ich maksymalną możliwość.
2. Aktualne odblokowane poziomy - kiedy na danym poziomie osiągniemy maksymalną ilość punktów to w spółdzielni ukaże się misja - jeżeli ją wykonamy to przejdziemy na kolejny poziom alchemika i odblokujemy nowe przepisy.
3. Lista przepisów, które posiadamy na danym poziomie.
4. Produkty, które posiadamy.
Składnik specjalny
Składnikiem specjalnym w alchemii jest mandragora. Po wybraniu tego zawodu będzie ona wypadała podczas zbioru z drzew, pól, zagród, fabryk.
Mandragorę można mieć także poprzez zakup w Galerii Handlowej (inne artykuły -> rzemiosło):
bądź możemy dostać go w prezencie od sąsiada i znajomego.
PAMIĘTAJMY, że podczas mini eventu: Wyprzedaż składników specjalnych, kupimy ją w promocyjnej cenie.
Produkcja
Wybieramy co chcemy wyprodukować, np. proszek z mandragory.
Otworzy nam się okienko:
Kiedy mamy wszystkie składniki naciskamy na "Zmiksuj".
Po chwili produkcja zakończy się, a nasz produkt będzie widoczny w spiżarni.
Poszczególne misje kolejnych poziomów:
PAMIĘTAJMY, iż budynek alchemika zmienia się gdy przechodzimy na kolejne poziomy.
Dostępne przepisy na danym poziomie
Zapraszam do poradnika TUTAJ.
Podstawowe zmiany to:
- Brak skrzatów i półproduktów -zostaną one zamienione na towary, z których zostały pierwotnie utworzone.
- Korzystanie z bonusów będzie dostępne za pomocą slotów.
- Wprowadzenie możliwości sprzedaży produktów na Targu.
- Zmiany w nagrodach misji przy kolejnych poziomach oraz przepisów.
- Możliwość przesłania produktu w prezencie.
Powyższe informacje to poradnik przedstawiony przez polski OFF.
Niestety jak to często bywa, gdy porównamy go z informacjami na zagranicznych OFF-ach, pojawiają się pewne rozbieżności i braki.
Poniżej przestawiamy listę tych, które dotychczas udało nam się wyłapać:
1. Co się stanie z dotychczas zdobytymi punktami w alchemiku? Zarówno niemiecki jak i angielski OFF wyraźnie zaznaczają, że poziom w alchemiku zostanie zachowany.
2. Z zagranicznych poradników można wnioskować, że tylko skrzaty zostaną wycofane, a do stodoły gracza wrócą rzeczy wykorzystane do ich produkcji. Natomiast pozostałe dotychczasowe półprodukty, które w połączeniu ze skrzatem tworzyły recepturę, staną się nowymi produktami i pojawią się na półce w spiżarni.
3. Tabela z przepisami zamieszczona w powyższym poradniku mimo, że kilkukrotnie była podmieniana przez polską ekipę, nadal zawiera określenie "półprodukt" mimo, że po zmianach w alchemiku nie będzie już półproduktów tylko od razu gotowy produkt. (Na OFF BA_IRI wmawia graczom, że tabela nie była zmieniana. Jest to ewidentne kłamstwo, bo była zmieniana co najmniej trzykrotnie. Widać nauki mouse jak łgać w żywe oczy, nie idą w las).
4. Jeśli po zmianie użyjemy kilku takich samych produktów z alchemika, sumować będą się ich czasy, a nie bonusy. Tak samo dzieje się w innych rzemiosłach, ale kwestia ta zawsze budzi dodatkowe pytania i wątpliwości, więc szkoda, że polski OFF jak zwykle zapomina o takich informacjach.
5. Bonusy z alchemika mają zawsze zajmować tylko srebrny slot (gniazdo). Widać to w tabeli, ale należy zaznaczyć, że na dzień dzisiejszy twórcy gry przyjęli to jako standard dla tego zawodu.
6. Nie do końca jasna jest sprawa ze skrzatami, które będą postawione na farmie w momencie wejścia zmian. Ostatecznie mają one zniknąć, ale nie wiemy czy stanie się to w momencie wymiany pozostałych skrzatów czy też dopiero kiedy zakończy się czas ich działania. Bardziej prawdopodobna wydaje się ta druga wersja, ale nie mamy pewności. Polski OFF milczy na ten temat.