Nocny lot - FAQ - PORADNIK 2017
Dodane przez DAvSON dnia 14.03.2017 11:03:21
Aktualizacja 17-03-2017, godz. 15:00 - Po zapoznaniu się z Waszymi opiniami uznaliśmy, że częstotliwość uzyskiwania "wypadajki" niezbędnej do wykonania akcji specjalnej jest zbyt mała. Została ona podwojona jednak otrzymane soki z krwawych pomidorów nie będą widoczne w dzienniczku zdarzeń a tylko w inwentarzu. Zmianę wprowadzono do gry kilka minut temu.

Witajcie Farmerzy !

Nietoperze - wampiry przybyły, aby się z Tobą pobawić. Psst... Nie mówi im, że jeszcze za wcześnie na Halloween! Zrób dla nich pyszne szaszłyki i zgarnij rewelacyjne nagrody!

nocnylot.png

​ Rozpocznie się w środę 15-03-2017, godz. 14:00 a zakończy we wtorek 21-03-2017, godz. 14:00.

Poradnik znajduje się w rozwinięciu wiadomości.


Treść rozszerzona
Witajcie Farmerzy !

Nietoperze - wampiry przybyły, aby się z Tobą pobawić. Psst... Nie mówi im, że jeszcze za wcześnie na Halloween! Zrób dla nich pyszne szaszłyki i zgarnij rewelacyjne nagrody!

nocnylot.png

​ Rozpocznie się w środę 15-03-2017, godz. 14:00 a zakończy we wtorek 21-03-2017, godz. 14:00.

Stopień trudności - średni.
Dostępność - od 3 poziomu.

Roślina specjalna:

Uszak bzowy

uszakbzowy.png

Wypadajka:

Sok z krwawych pomidorów
sosik.png

Pakiety wypadajek w Galerii handlowej:

sosiki.png

Produkt z młyna:

Szaszłyk z sosem uszakowym
szaszlyk.png

Koszyki nietoperza z opcją wielokrotnego zakupu:

koszyki.png

zadania.png


Akcja specjalna będzie się rozgrywać na polu Strefy pełni.
Tryb eventowy zostanie uruchomiony po kliknięciu w:
- przycisk "Ruszamy" (okno newsów)
- zegar eventowy
- nagrobną płytę umieszczoną w strefie pełni:
bat_accesspoint.png

strefapelni.png

Mechanika akcji nawiązuje do eventu "Uczta z dreszczykiem".

Wskaźnik eventowy pokazuje 4 progi: po 10, 30, 70 i 125 karmieniach.
Przekroczenie pierwszych 3 progów daje itemy (według kolejności wskazanej w następnym poście).
Ostatni próg zawiera rząd cudownego pnącza.

licznikpostepu.png

Aby na polu pełni pojawiły się nietoperze do karmienia należy zaznaczyć okienko w prawym dolnym rogu wskaźnika. Nietoperze karmimy wyprodukowanymi w młynie szaszłykami z sosem uszakowym poprzez opcję "Daj szaszłyk".

Po nakarmieniu nietoperz zmienia się w skrzynię, która po rozpakowaniu daje 1 losowy przedmiot z poniższej listy.

1 * super pasza3 * super pasza1 * złoty banan3 * turbo nawóz Zosi2 * super nawóz Zosi
2 * super nawóz5 * super nawózskrzynka z narzędziami XXL5 000 PD5 000 TPD
5 000 SG10 000 PD10 000 TPD10 000 SG3 * gwiazdka
chutney marchwiowo-jabłkowy1 * nagrobna doniczka1 * upiorny bukietwszyscy pomocnicy (1h)wszyscy pomocnicy (3h)
wszyscy pomocnicy (6h)wszyscy pomocnicy (12h)1 * Zagadkowe drzewo “Lhotse”1 * Zagadkowe tropikalne drzewo “Bornholm”1 * Zagadkowa tropikalna zagroda “Kobalt”


Jednorazowo na polu pełni pojawi się minimalnie 1 nietoperz, a maksymalnie 4 nietoperze.
Przykładową animację zamieszczono niżej.
karmienie.gif

Po ukończeniu paska postępu nietoperze można karmić nadal i zbierać wyjątkowe nagrody.


nagrody.png


To pułapka!


1500 PD/TPD co 24 godziny
rozmiar - 1 małe pole (1*1)

Daj mi spać


7500 PD/TPD co 24 godziny
rozmiar - 4 małe pola (2*2)

Dobrze jest sobie powisieć


3500 PD/TPD co 24 godziny
rozmiar - 2 małe pola (1*2)

Rząd Cudownego Pnącza "Nocny lot"
pnacze.jpg

co 12 godzin otrzymujemy 9000 PD, 9000 TPD oraz skrzynię z upiornymi przedmiotami.

Skrzynia zawierać będzie jeden losowy przedmiot z poniższej listy.



upiorneskrzynka.png