Gra w kości - FAQ - PORADNIK 2017.
Dodane przez DAvSON dnia 26.07.2017 10:18:06
Witajcie Farmerzy !

Borsty i Don Canalio Lasizzo zmówili się, by zagrać kilka rundek w kości. Czy uda Ci się pokonać tych cwaniaczków w ich grze i zgarnąć wspaniałe nagrody?

newsy3.png

Rozpocznie się w czwartek 27-07-2017, godz. 14:00 a zakończy w środę 02-08-2017, godz. 14:00​.

Poradnik znajdziecie w rozwinięciu wiadomości.

Treść rozszerzona
Witajcie Farmerzy !

newsy1.png

Event rozpocznie się w czwartek 27-07-2017 o godzinie 14:00 i potrwa do środy 02-08-2017 do godziny 14:00.
Poziom trudności: średni.
Wydarzenie jest dostępne od poziomu 3.

Roślina specjalna: Chwała gracza.
dice.gif
roslina.png

Przedmiot specjalny, czyli "wypadajka": Kubek do gry.
drop.png

Pakiety kubków do kości w Galerii Handlowej:
dropinshop.png

Produkt z młyna: Puchar z kostkami.
mill.png

Koszyki eventowe:
basket.png

Wielki gracz
shaker.gif

1 700 PD/TPD oraz 2 x puchar z kostkami co 24 h
1 małe pole
Po wydarzeniu straci swój bonus eventowy.​


eventplace.gif

Na planszy eventowej znajduje się kilka ważnych elementów.
Po lewej stronie znajdują się nagrody za konkretne ilości rozegranych gier, a po prawej podgląd wszystkich wymagań i nagród za uzyskane punkty. Na środku uzyskamy dostęp do mini gry, przy użyciu pucharu z kostkami.

plansza.png

Po kliknięciu w puchar odbywa się pierwsze losowanie kostek:

plansza2.png

Jeśli udało nam się uzyskać kombinację, punkty przy niej nie będą wyszarzane, a w przypadku tych lepszych, kostka będzie pomarańczowa. Możemy już teraz kliknąć na nią i zakończyć mini grę albo wymienić kostki.

Wystarczy umieścić na slotach w dole ekranu kości, które chcemy zatrzymać, a pozostawione na stole wezmą udział w kolejnym losowaniu.
plansza3.png

Możemy wykonać łącznie 3 losowania z dowolną ilością kostek. Następnie musimy wybrać interesującą nas kombinację lub w razie braku wyboru, zostanie ona wybrana automatycznie.

plansza4.png

Punkty trafią na nasze konto, przybliżając nas do uzyskania nagród umieszczonych po prawej stronie planszy.

plansza5.png

W zależności od uzyskanej kombinacji, otrzymamy różną ilość punktów.
Przy odbieraniu punktów za pierwszą w czasie eventu kombinację danego typu uzyskamy nagrodę bonusową:

ScreenHunter_1397Jul.2612.00.jpg

Zostanie ona wtedy oznaczona haczykiem na planszy. Jeśli więc uzyskamy nagrodę za full w kombinacji 2/2/6/6/6, nie otrzymamy bonusu za kombinację 1/1/6/6/6.

plansza7.png

Nagrody za każdą mini grę przedstawia tabela:

nagrody1.png

Natomiast za konkretną ilość punktów możemy otrzymać:

nagrody2.png


Event wprowadzi następujące nowości:

Gra w kości (naklejka)
naklejka.png

Normalna armata gry
dicejul2017cannon_0.gif

1 500 PD/TPD co 24 h
1 małe pole

Kurtyna armaty
dicejul2017cannonupgrade.png

Za pomocą ulepszenia można uzyskać kolejno dwa ulepszenia Armaty gry:

Elegancka armata gry
dicejul2017cannon_1.gif

1 900 PD/TPD co 24 h
1 małe pole

Złota armata gry
dicejul2017cannon_2.gif

2 200 PD/TPD co 24 h
1 małe pole

Jeszcze jeden rzut
dicejul2017dicegame.gif

3 100 PD/TPD co 24 h
2 małe pola

Pokerowa twarz
dicejul2017cardgame.gif

3 400 PD/TPD co 24 h
2 małe pola

Szczęściarz
szczesciarz.gif

7 400 PD/TPD co 24 h
4 małe pola

Jednoręki bandyta
dicejul2017roulette.gif

1 999 PD/TPD co 24 h
1 małe pole

Gra w kości-rząd chmur
cloudrow.png

Na rzędzie ustawić należy: Jednoręki bandyta, Szczęściarz, Pokerowa twarz, dowolny item 1x1.

Co 24 h otrzymamy:
- 250 PD x poziom Farmy,
- 250 TPD x poziom Wyspy,
- skrzynia zabawnych zwierząt.

Skrzynia zabawnych zwierząt
lootPackage20.png

skrzynia1.png


Skrzynia ze świecidełkami
lootPackage19.png

skrzynia2.png

Porady FAQ, czyli jak grać?

Sposób gry jest zależny wyłącznie od Gracza i możliwości jest wiele. Wszystko zależne jest od uzyskanych w pierwszym rzucie oczek oraz przy późniejszych wymianach. Przedstawimy jednak sposoby i możliwości na przykładzie rundy.

PRZYKŁAD I
Po kliknięciu w puchar otrzymujemy wyniki pierwszego losowania:

p1.png

Już na starcie mamy więc trójkę kostek z jednym oczkiem.

Potencjalnie mamy też szansę na dużego lub małego strita - kości 1-5 lub 1-4, jednak ryzyko jest duże, a wygraną przynajmniej 60 punktów mamy już gwarantowaną.

Najbardziej realne szanse mamy na karetę (4 takie same kości, więc brakuje jeszcze jednej "1") lub full (połączenie trójkąta i pary - brakuje pary), mniej szans mamy na poker (5 takich samych kości, brakuje jeszcze dwóch "1"), jednak wszystko jest możliwe.

Mamy szczęście, bo do wszystkich 3 dość prawdopodobnych opcji potrzebujemy zachowania tych samych kości i niczym nie ryzykujemy, bo nie musimy rezygnować z uzyskanej na starcie trójki.

p2.png

Zatrzymujemy więc wszystkie "1" i losujemy dwie kostki ponownie.

p3.png

Sprzyja nam szczęście! Zyskaliśmy karetę.

Mamy jeszcze jedną próbę i nic nie ryzykujemy, więc spróbujmy raz jeszcze.
Schowajmy ze stołu kolejną "1" i zamieńmy ostatnią kostkę w nadziei, że uda nam się trafić na piątą "1".

p4.png

Po kolejnym losowaniu otrzymujemy:

p5.png

Mamy ogromne szczęście! Poker!

Wybierzmy teraz nagrodę, ponieważ mamy możliwość odebrać ją za trójkę, czwórkę (kareta) lub piątkę (poker) takich samych oczek. Wszystkie możliwości są oznaczone kolorem żółtopomarańczowym.

Nigdy w czasie eventu nie trafiliśmy jeszcze karety ani pokera z użyciem kostki z jednym oczkiem, więc za te kombinacje możemy otrzymać +100 punktów. Kostki te nie są odhaczone na tablicy, a po najechaniu na nie myszką, wyświetli się informacja o dodatkowych punktach.

p6.png

Klikamy na wybraną kombinację i cieszymy się zdobytymi punktami.

PRZYKŁAD II

Przy pierwszym losowaniu otrzymujemy:

r1.png

Już na wstępie mamy więc małego strita (1-4) i najłatwiej będzie nam zawalczyć o dużego strita (1-5 lub 2-6).
Szanse na uzyskanie jednej lub drugiej kombinacji są takie same. Decydujemy się w tym przykładzie na ponowne losowanie "6", a schowanie oczek 1-4, gdyż stanowią one gwarancję otrzymania nagrody 80 punktów.

Dodatkowo, chowając kości do slotów, mamy możliwość sprawdzenia jakie szanse daje nam taka kombinacja (kostki nie są wtedy wyszarzone):

r2.png

Ponowne losowanie dało wynik:

r3.png

Nie przybliża nas ono do osiągnięcia celu, więc losujemy ponownie, wykorzystując ostatnią próbę.

r4.png

Także i tym razem nie otrzymaliśmy lepszej kombinacji, ale możemy odebrać 80 punktów za małego strita 1-4.

PRZYKŁAD III

Po wystartowaniu mini gry dostajemy:

s1.png

Nie tworzy to żadnej pewnej kombinacji (prócz par), jednak daje sporo możliwości.

Możemy utworzyć fulla, czyli kombinację pary i trójki, brakuje nam tylko "1" lub "2", a wymienić możemy "4".
To samo postępowanie może nas przybliżyć również do trójki, jednak ma ono mniejszą wartość i jeśli się uda, będzie miała wpływ jedynie na wybór nagrody (z bonusem trójka może być lepsza od fulla bez bonusu).

Moglibyśmy również mieć małego strita, ale daje on mniej punktów od fulla przy wymianie 2 kostek (z ponownego losowania "1" i "2" musielibyśmy uzyskać "3'). Duży strit jest potencjalnie możliwy, ale bardzo ryzykowny.

Ponadto, chowając podwójne "1" i "2" mamy 40 punktów za parę, zamiast 20 punktów za nic w przypadku kompletnego niepowodzenia.

s2.png

Po ponownym losowaniu otrzymujemy:

s3.png

Ech, może jednak trzeba było jednak skierować plany na strita? Ale nie ma co gdybać, teraz marne na niego szanse, została ostatnia próba...

s4.png

Jest full! W dodatku premiowany bonusem, bo pierwszy raz uzyskany z przewagą "1" w tym evencie. Odbieramy nasze 150 + 100 punktów.

Gdybyśmy jednak mieli sytuację odwrotną i mogli otrzymać bonus za trójkę, a nie za fulla, bardziej opłacalne byłoby odebranie punktów za trójkę z bonusem.