Opowieści z zagrody - FAQ - PORADNIK 2019.
Dodane przez DAvSON dnia 27.02.2019 10:17:04
Witajcie Farmerzy !

Zajrzyj do zagrody. Co widzisz? Małe zwierzątka! Cudnieee! Dbaj o nie i karm, aż będą dorosłe. Miłej zabawy!

newsopowiesci.png

Event rozpocznie się w czwartek 28.02.2019, godz. 14:00 a zakończy się w środę 06.03.2019, godz. 14:00.

Poradnik znajduje się w rozwinięciu wiadomości.


Treść rozszerzona
Witajcie Farmerzy !

Zajrzyj do zagrody. Co widzisz? Małe zwierzątka! Cudnieee! Dbaj o nie i karm, aż będą dorosłe. Miłej zabawy!

newsopowiesci.png

Event rozpocznie się w czwartek 28.02.2019, godz. 14:00 a zakończy się w środę 06.03.2019, godz. 14:00.

Dostępność: od 3. poziomu Farmy
Poziom trudności: średni

Rośliny eventowe:




Przedmioty eventowe
T_wypadajki_v2.png

Z każdej hodowli w Oazie miłości Gracz otrzyma jedną losową "wypadajkę".


Przedmioty eventowe w Galerii handlowej

Przedmioty eventowe będzie można kupić w pakietach. W każdym znajduje się po 50, 100 i 200 sztuk każdego z przedmiotów.
Przedmioty można kupować osobno, tylko kupując po jednej sztuce za 2 FL.​

Koszyki eventowe do wielokrotnego zakupu



To wydarzenie jest kolejną edycją eventu Opowieści z zagrody, który odbył się w sierpniu 2018 r.
W dolnej części planszy eventowej znajdują się cztery zwierzątka, które trzeba karmić by mogły dorastać. W górnej części znajdują się ikony informujące o postępie gracza.



Każde zwierzątko zaczyna z poziomem 0. By przeszło na kolejny poziom należy je nakarmić. Każde zwierzątko ma 3 możliwości karmienia. Pierwsze dwie powodują postęp paska poziomu o 2 pola, natomiast ostatnia karma powoduje przejście o 3 pola.
Jest możliwość "przekarmienia" zwierzaka np. kiedy zostało tylko jedno pole do zdobycia kolejnego poziomu. W takim przypadku nie jest dopisywane "nad karmione" pole na kolejnym poziomie.
W celu szybszego przechodzenia na kolejny poziom można użyć Tęczowego wzmacniacza PD. Po jego użyciu wszystkie zwierzątka będą błyszczeć. Każde zwierzątko błyszczy dopóki nie osiągnie kolejnego poziomu. Podczas tego jak zwierzątko błyszczy każda karma powoduje dodatkowy postęp o 1 pole.
UWAGA! Jak przejdziemy jednym zwierzakiem na kolejny poziom, to ono przestaje błyszczeć, ale pozostałe zwierzaki nadal błyszczą i dostają bonus.







T_zadania_bobr_v2.png

Główny postęp jest powodowany poprzez podnoszenie poziomu zwierzaków.
Postęp jest powodowany kiedy konkretna liczba zwierzaków ma poziom większy od wymaganego lub równy mu.



Naklejka "Opowieści z zagrody II"


Item "Chroń środowisko"

1 800 PD/TPD co 20 h, 1 małe pole

Item "Uczeń farmera"

3 800 PD/TPD co 20 h, 2 małe pola

Item "Zajęcia z pływania"

4 000 PD/TPD co 20 h, 2 małe pola

Item "Początkujący artysta"

9 000 PD/TPD co 20 h, 4 małe pola.
Przez pierwsze 5 zbiorów będzie dodatkowo dawał 2 floreny.
Dopóki nie zostanie zużyty bonus, nie można postawić itemu na pnączu.

Rząd chmur "Opowieści z zagrody II"

Co 48 h będzie dawał:
1 000 PD x poziom Farmy,
+75% PD z zagród dla bobrów przez 6 h,
+75 TPD z zagród dla anakond przez 6 h,
3 x Skrzynia z ptakami.
Na pnączu poza itemami zdobytymi w evencie można postawić dowolny item na 4 małe pola.​