Plażowy klub "Pod dzikim bananem" III
Dodane przez Stiletto dnia 13.03.2024 10:51:59
Witajcie Farmerzy,

Poznaj plażowy klub Czarnołuska "Pod dzikim bananem"! Czy uda ci się zdobyć wszystkie tropikalne nagrody?

newsPlazowyklub.png
START
Czwartek, 14.03.2024, godz. 14:00
KONIEC
Wtorek, 19.03.2024, godz. 22:00
CzytajWiecej205cb7.png

Treść rozszerzona
Witajcie Farmerzy,

Poznaj plażowy klub Czarnołuska "Pod dzikim bananem"! Czy uda ci się zdobyć wszystkie tropikalne nagrody?

newsPlazowyklub.png
czas trwania: od 14.03.2024 godz. 14:00 do 19.03.2024 godz. 22:00;
dostępność: od 21 poziomu, odblokowana Bahamarama dla części zadań;
poziom trudności: średni/wysoki;

podstawowe_informacje1.png
przedmioty eventowe
T_przedmioty_eventowe1.png
przedmiot eventowy w Galerii handlowej
T_szklanka_galeria.png
produkcja w młynie
T_mlyn.png
koszyki eventowe
T_koszyki1.png
Aktywacja bonusów następuje z chwilą zakupu. W przypadku bonusu znajdującego się w pierwszych trzech koszykach następuje kumulacja czasu trwania, a nie wartości.

zadania1.png
plansza1.png
Zadania znajdują się na 3 planszach. Zaczynamy od 1 piętra, dostęp do następnych poziomów należy odblokować przez wykonanie zadań na polach oznaczonych drabinami.

Na planszach znajdują się pola specjalne (z lodówkami), z których co 5 godz. można odbierać przypisany do nich przedmiot (bonus). Pierwszy zbiór jest możliwy bezpośrednio po odblokowaniu pola.

Trzy duże lodówki (czerwona, zielona i pomarańczowa) zawierają przedmioty specjalne - napój musujący, lemoniadę oraz sok pomarańczowy.

taskmapjun2021sodacan_big.pngtaskmapjun2021smallbottle_big.pngtaskmapjun2021largebottle_big.png
Potrzebne są one do wykonania zadań-barów, znajdujących się na trzecim piętrze, dających dostęp do pól z eventowymi pnączami.
Niewykorzystane przedmioty po evencie zostaną wymienione na 15 PD, 15 TPD i 20 SG za sztukę.

W poniższych spoilerach znajdziecie plansze wszystkich 3 pięter wraz z ich schematami zawierającymi informacje o wymaganiach i nagrodach. Na schematach pokolorowane zostały pola z nagrodami wielokrotnymi. Do wyróżnienia pól, w których można uzyskać napoje oraz obramowań pól z barami, gdzie są one wymagane, użyto tych samych kolorów.

1pietro.png
2pietro.png
3pietro.png
nagrody1.png
Naklejka "Plażowy klub III"
sticker1073.png
Mała owieczka, wielka szklanka
breedingmar2024cocktail.gif
180 PD/TPD x Poziom Farmy/Wyspy co 20 godz. 2 małe pola.

Wstrząśnij parkietem
breedingmar2024dancefloor.gif
205 PD/TPD x Poziom Farmy/Wyspy co 20 godz. 2 małe pola.

Antycieniator
breedingmar2024sunbath.gif
235 PD/TPD x Poziom Farmy/Wyspy co 20 godz. 2 małe pola.

Powyższe itemy można postawić wszędzie z wyjątkiem Strefy pełni księżyca i Wybiegu dla zwierzaków domowych.

Rząd chmur "Plażowy klub III-1"
breedingmar2024row1.jpg
Wymaga 3 dowolnych itemów o wymiarach 1x2.
Co 144 godz. otrzymamy:
· 1.000% więcej PD/TPD z przedmiotów ozdobnych przez 24 godz.,
· 1 x Skrzynia „Kung-fu tygrysica”.

Rząd chmur "Plażowy klub III-2"
breedingmar2024row2.jpg
Należy na nim ustawić 3 dowolne itemy o wymiarach 1x2.
Co 22 godz. będzie dawać:
· 2.000 PD x Poziom Farmy,
· 1 x Skrzynia z bonusami III.


Plansze jak Robić '>Link
Jakie Zwierzęta PotrzebaLink