Magazyny.
Dodane przez TaMara1 dnia 30.06.2016 11:24:26
Witajcie Farmerzy !

W związku z powtarzającymi się pytaniami przedstawiamy Wam:
Cechy magazynów:
•globalny czasomierz - tzn, że magazyn osiąga gotowość do zbioru po zakończeniu cyklu wzrostu najdłużej rosnącego drzewa, zakończonej hodowli w zagrodzie lub produkcji w fabryce umieszczonych wewnątrz.
•nie ma możliwości umieszczenia wewnątrz Megadrzew, Megazagród.
•pomocnicy - w ogrodzie dendrologicznym działa Budowniczy (stawianie i usuwanie budynku, ale nie umieszcza przedmiotów wewnątrz) oraz Kombajn w zakresie zbioru, Stajenny obsługujący rozpoczęcie hodowli w zagrodach i fabrykach.
•punkty doświadczenia - sumują się dla wszystkich przedmiotów umieszczonych w magazynie.
•bonusy - działają jak przedmioty postawione w formie klasycznej na polu.
•ulepszenia - możemy w ogrodzie dendrologicznym umieszczać ulepszenia drzew, zagród i warsztatów nawet po rozpoczęciu produkcji.
•wypadają przedmioty i narzędzia (w tym potrzebne do rozbudowy wiertarki).
•ilość wykorzystywanych slotów jest dowolna.
•w przypadku posiadania wolnego gniazda w magazynie możliwe jest umieszczenie kolejnych przedmiotów - nawet przy rozpoczętej produkcji. Wówczas czas produkcji w ogrodzie zostanie dostosowany do tego, który najpóźniej będzie gotowy do zbioru.
UWAGA: Celem optymalnego wykorzystania możliwości magazynu najefektywniejsze jest umieszczenie w nim przedmiotów o jak najbardziej zbliżonym czasie wzrostu.
Treść rozszerzona
Witajcie Farmerzy !

W związku z powtarzającymi się pytaniami przedstawiamy Wam:
Cechy magazynów:
•globalny czasomierz - tzn, że magazyn osiąga gotowość do zbioru po zakończeniu cyklu wzrostu najdłużej rosnącego drzewa, zakończonej hodowli w zagrodzie lub produkcji w fabryce umieszczonych wewnątrz.
•nie ma możliwości umieszczenia wewnątrz Megadrzew, Megazagród.
•pomocnicy - w ogrodzie dendrologicznym działa Budowniczy (stawianie i usuwanie budynku, ale nie umieszcza przedmiotów wewnątrz) oraz Kombajn w zakresie zbioru, Stajenny obsługujący rozpoczęcie hodowli w zagrodach i fabrykach.
•punkty doświadczenia - sumują się dla wszystkich przedmiotów umieszczonych w magazynie.
•bonusy - działają jak przedmioty postawione w formie klasycznej na polu.
•ulepszenia - możemy w ogrodzie dendrologicznym umieszczać ulepszenia drzew, zagród i warsztatów nawet po rozpoczęciu produkcji.
•wypadają przedmioty i narzędzia (w tym potrzebne do rozbudowy wiertarki).
•ilość wykorzystywanych slotów jest dowolna.
•w przypadku posiadania wolnego gniazda w magazynie możliwe jest umieszczenie kolejnych przedmiotów - nawet przy rozpoczętej produkcji. Wówczas czas produkcji w ogrodzie zostanie dostosowany do tego, który najpóźniej będzie gotowy do zbioru.
UWAGA: Celem optymalnego wykorzystania możliwości magazynu najefektywniejsze jest umieszczenie w nim przedmiotów o jak najbardziej zbliżonym czasie wzrostu.