Powrót do Świątyni - PORADNIK - FAQ 2016.
Dodane przez TaMara1 dnia 14.09.2016 11:51:30
Witajcie Farmerzy !
Zapraszamy Was na event Powrót do Świątyni.

Event rozpocznie się w czwartek 15.09.2016, godz. 14:00 a zakończy w środę 21.09.2016, godz. 14:00.
Poradnik znajduje się w rozwinięciu wiadomości.
Treść rozszerzona
Witajcie Farmerzy !
Zapraszamy Was na event Powrót do Świątyni.

Event rozpocznie się w czwartek 15.09.2016, godz. 14:00 a zakończy w środę 21.09.2016, godz. 14:00.
Stopień trudności eventu określono jako średni.
Mechanika będzie nawiązywała do pierwszej części o nazwie "Świątynia drzwi", ale zmienione zostały zasady pozyskiwania kluczy i wyeliminowana losowość.
Do realizacji zadań eventowych będziemy potrzebować 4 rodzaje kluczy, które będziemy mogli zdobyć na 3 różne sposoby:
Sposób 1 - zakup w Galerii handlowej

Sposób 2 - realizacja 3 misji w Spółdzielni przy użyciu wybranych przez Gracza towarów o ustalonej kategorii i równowartości (nadmiarowo wpłacona równowartość przepada).



UWAGA: Do ostatniej misji oddajemy tylko zwierzęta podstawowe (bez hodowlanych).
Sposób 3 - zakup w koszykach eventowych

ZADANIA
Do Świątyni dostaniemy się poprzez zegar eventowy lub przycisk "Ruszamy" w oknie newsów.
Plansza eventowa została przedstawiona na poniższej grafice.

Zadaniem gracza jest eksplorowanie pomieszczeń Świątyni poprzez dostarczanie wymaganych kluczy. Do wykonania będą 3 rundy. Podczas każdej rundy gracz decyduje, które drzwi w danym pomieszczeniu otwiera.
Zabawę rozpoczynamy w pokoju nr 1, gdzie do wyboru są 3 drzwi z zadaniami. Po wybraniu i wykonaniu jednego z nich zostajemy przeniesieni do kolejnego pomieszczenia. Po otwarciu pierwszych drzwi w 6 pokoju, zostajemy przeniesieni do początku i rozpoczynamy zabawę od pokoju nr 1, z tym że wybierać będziemy jedne spośród pozostałych dwóch drzwi. Analogicznie postępujemy przy rundzie nr 3, w której do odkrycia pozostają jedne drzwi.
Poniżej przedstawiamy wymagania dla poszczególnych pokoi.

Do wykonania wszystkich 3 rund będziemy potrzebować.

Postęp zadań wskazują rubiny umieszczone w prawym dolnym rogu planszy. Poniżej przedstawiono wygląd wskaźnika po ukończeniu rundy kolejno 1, 2 i 3.

NAGRODY
Naklejka

Problemy z podestem

690 TPD co 10 godzin
rozmiar - 1 małe pole (1x1)
Jeszcze jedna cegła

1380 TPD co 10 godzin
rozmiar - 2 małe pola (1x2)
Idealna równowaga

2760 TPD co 10 godzin
rozmiar - 4 małe pola (2x2)
UWAGA: Wszystkie itemy z tego eventu stawiamy na Bahamaramie, Lesie deszczowym lub Wyspie skarbów.
Rząd Cudownego Pnącza

co 10 godzin otrzymamy
5 000 TPD
bonus: 10 % więcej TPD z przedmiotów ozdobnych przez 6 godzin