Ucz się i dorastaj - event charytatywny - PORADNIK FAQ 2016.
Dodane przez TaMara1 dnia 23.11.2016 15:49:16
Aktualizacja 07-12-2016, godz.14:30 -
Otrzymaliśmy kilka informacji dotyczących przedmiotów eventowych po zakończeniu eventu:
- po zakończeniu eventu dostęp do Szkolnego Ogrodu (strefa eventowa) nie będzie możliwy,
- zebrane rośliny eventowe zostaną zamienione na PD i SG dzień po zakończeniu eventu,
- rośliny pozostałe po evencie na polanie, zostaną zamienione na PD i SG w następnym tygodniu,
- itemy specjalne (Nasiona pomidora, Nasiona kapusty, itd.) zostaną w następnym tygodniu przesunięte do inwentarza, by można było je postawić na każdej z polan prócz Strefy pełni i otrzymywać PD lub TPD.
Aktualizacja 01-12-2016, godz.13:03 - Informujemy, że występuje błąd związany z itemem "Nauka to potęga".
Jeśli jest ustawiony na Bahamaramie daje PD zamiast TPD.
Błąd powinien zostać naprawiony w przyszły czwartek 8-12-2016.
Witajcie Farmerzy !
Zapraszamy Was do udziału w evencie charytatywnym Ucz się i dorastaj.

"Jedno dziecko, jeden nauczyciel, jedna książka i jedno pióro mogą zmienić świat."
- Malala Yousafzai, laureatka pokojowej nagrody Nobla.
Rozpoczęcie eventu w czwartek 24-11-2016, godz. 14:00, zakończenie w piątek 09-12-2016, godz.14:00.
Czas trwania 15 dni.
UWAGA: Cały przychód z tej akcji specjalnej firma Big Point przeznacza na rzecz fundacji The Malala Fund.
Poradnik znajdziecie w rozwinięciu wiadomości.
Treść rozszerzona
Witajcie Farmerzy !
Zapraszamy Was do udziału w evencie charytatywnym Ucz się i dorastaj.

"Jedno dziecko, jeden nauczyciel, jedna książka i jedno pióro mogą zmienić świat."
- Malala Yousafzai, laureatka pokojowej nagrody Nobla.
Rozpoczęcie eventu w czwartek 24-11-2016, godz. 14:00, zakończenie w piątek 09-12-2016, godz.14:00.
Czas trwania 15 dni.
Stopień trudności eventu określono jako średni - dostępny dla Graczy od poziomu 6.
UWAGA: Cały przychód z tej akcji specjalnej firma Big Point przeznacza na rzecz fundacji The Malala Fund.
Cały event rozgrywał się będzie w specjalnym szkolnym ogrodzie, do którego przejdziemy z planszy newsów, zegara eventowego lub mapy, na której pojawi się nowa strefa.

Po przejściu na miejsce akcji, ujrzymy szkolny ogród, który przybierze wygląd jak na poniższej grafice.

Na początek zostały udostępnione do gry 4 małe pola, które można uprawiać.
Pola te możemy usuwać, zmieniać na średnie i duże.
Istnieje również możliwość odblokowania kolejnych pól uprawnych po oddaniu kamyczków lisicy.


UWAGA: Kamyczków nie otrzymujemy z prezentów, zbiorów ani drzewa magicznego. Możemy je zakupić w koszyku eventowym, uzyskać z itemów dostępnych w dwóch z nich, a także wygrać w zadaniach eventowych.
Niewykorzystane kamyczki zostaną po evencie wymienione na 10 PD i 10 SG.
Poniższa grafika ukazuje możliwości odblokowywania kolejnych pól. Każdy numerek to jeden krok, który wykonujemy po oddaniu kamyczka. Maksymalnie będziemy mogli posiadać 116 małych pól z przeznaczeniem na uprawę roślin eventowych.

Pola szkolnego ogrodu będą funkcjonowały na specjalnych zasadach:
1. możliwy siew tylko roślin specjalnych (inne nie będą widoczne dla gracza)
2. dostępna będzie tylko woda do podlewania
3. możliwe jest korzystanie z pomocników
4. nie ma chwastów
5. nie działają produkty rzemiosła (np. dżem z dyni, chutney marchwiowo-jabłkowy)
6. dostępny będzie specjalny kompost skracający czas wzrostu o 50%, który po zakończeniu eventu zostanie wymieniony na 24 PD i 24 SG za każdą niewykorzystaną sztukę

NAGRODY
Naklejka
Itemy:
Koniec szkoły

650 PD/TPD co 10 godzin
rozmiar - 1 małe pole (1x1)
Jedno dziecko, jeden nauczyciel

1350 PD/TPD co 10 godzin
rozmiar - 2 małe pola (1x2)
Czas na skakankę

1400 PD/TPD co 10 godzin
rozmiar - 2 małe pola (1x2)
Pora na posiłek

1500 PD/TPD co 10 godzin
rozmiar - 2 małe pola (1x2)
Nauka to potęga

3200 PD/TPD co 10 godzin
rozmiar - 4 małe pola (2x2)
Koszyki eventowe
Zakup będzie możliwy wielokrotnie (z wyjątkiem ostatniego pakietu, który można kupić tylko raz).
Całość przychodu zostanie przeznaczona dla Fundacji Malala.
UWAGA: Zakup nie będzie możliwy poprzez SMS Premium lub telefon!
Poniżej przedstawiamy zawartość każdego z koszyków.

Drzewo wiedzy

1700 PD/TPD oraz 2 kamyczki co 24 godziny
rozmiar - 1 małe pole (1x1)
Rozum w rozkwicie

3400 PD/TPD oraz 6 sztuk kompostu co 24 godziny
rozmiar - 2 małe pola (1x2)
Rząd Cudownego Pnącza
Ucz się i dorastaj

co 12 godzin otrzymamy 8 000 PD i 8 000 TPD.
Na pnącze stawiamy:
1 dowolny item 1x1
3 dowolne itemy 1x2
1 dowolny item 2x2
UWAGA: Itemy wchodzące w skład koszyków po zakończeniu akcji zachowają swoje punkty jednakże stracą dodatkowy bonus (kamyczki i kompost).
ZADANIA
Wiemy już gdzie będzie się rozgrywała akcja eventu i znamy sposób odblokowywania areału oraz zawartość koszyków. Pora więc na sianie roślin specjalnych i wykonywanie zadań.
Tuż po starcie eventu w szkolnym ogrodzie zastaniemy 4 małe pola z gotowym do zbioru pomidorem ekologicznym.


To jest kapitał początkowy. Dalszy rozsiew roślinki odbywa się tak jak podczas innych akcji specjalnych.
Wraz z gotowymi do zbioru polami, w inwentarzu z ozdobami znajdziemy nowy item.
Nasiona pomidora

Daje on 560 PD oraz 4 sztuki pomidora ekologicznego co 3 godziny.
UWAGA: Stawiamy go tylko w szkolnym ogrodzie!
Kolejne rośliny specjalne będziemy odblokowywać w zadaniach eventowych. Będą to:
Kapusta ekologiczna


Dynia ekologiczna


Bakłażan ekologiczny


Wiadomo już co będziemy siać więc czas na zadania.
Zadania zlokalizowano na planszy eventowej pod ikonami taczek.

Początkowo dostępne będą zadania dla pomidorów ekologicznych.

Po wykonaniu 2 kroku "pomidorowego" odblokowana zostanie taczka z zadaniami dla kapusty ekologicznej

Zrobienie 4 kroków "kapuścianych" umożliwi wykonywanie zadań z dynią.

Po ukończeniu 4 kroku "dyniowego" będziemy mogli przejść do zadań przeznaczonych dla bakłażanów.

Każde zadanie odblokowujące nową roślinkę daje oprócz nasion - item.
|
|
|
Nasiona kapusty |
Nasiona dyni |
Nasiona bakłażana |
1120 PD |
560 PD |
1120 PD |
4 * kapusta ekologiczna |
4 * dynia ekologiczna |
4 * bakłażan ekologiczny |
co 6 godzin |
co 3 godziny |
co 6 godzin |
W trakcie trwania eventu itemy dające nasiona roślin specjalnych będą możliwe do postawienia tylko w szkolnym ogrodzie. Po zakończeniu akcji stracą dodatkowy bonus, wrócą do paska. Zachowają natomiast swoje punkty doświadczenia i będzie można je postawić w każdej strefie (poza Strefą Pełni). W części tropikalnej będą dawać TPD.
Poza nagrodami z zadań na planszy eventowej znajdują się dodatkowe ikony prezentów (3 przy stawach i 1 przed szkołą) zawierające dodatkowe nagrody. Zdobędziemy je odblokowując kolejne pola uprawne w strefie specjalnej.

Wykaz nagród znajdziecie poniżej:
naklejka "Ucz się i dorastaj"
item "Koniec szkoły!"
4 imprezowe wejściówki
2 złote banany.
Nie uda się skończyć całego eventu bez dokonaniu zakupu koszyka zawierającego item "Drzewo wiedzy"!
(niemożliwe staje się uzyskanie imprezowych wejściówek i złotych bananów w nagrodach dodatkowych z uwagi na niedostateczną ilość kamyczków).