Zejście do świątyni - PORADNIK - FAQ 2017.
Dodane przez TaMara1 dnia 28.02.2017 10:10:30
Witajcie Farmerzy !
Drzwi do świątyni są ponownie otwarte. Pomóż Kocianie Jonesowi w odnalezieniu trzech legendarnych masek dla królowej małp i zobacz, jakie skarby przy tej okazji możesz zgarnąć!

Event rozpocznie się w środę 01-03-2017, godz. 14:00 i zakończy we wtorek 07-03-2017, godz. 14:00.
Stopień eventu określono jako średni.
Poradnik znajduje się w rozwinięciu wiadomości.
Treść rozszerzona
Witajcie Farmerzy !
Drzwi do świątyni są ponownie otwarte. Pomóż Kocianie Jonesowi w odnalezieniu trzech legendarnych masek dla królowej małp i zobacz, jakie skarby przy tej okazji możesz zgarnąć!

Event rozpocznie się w środę 01-03-2017, godz. 14:00 i zakończy we wtorek 07-03-2017, godz. 14:00.
Stopień eventu określono jako średni.
Kocina Jones znowu powrócił na Farmeramę, aby badać sekrety starożytnej świątyni.
Wzorem poprzednich ekspedycji badawczych do realizacji zadań będą potrzebne specjalne klucze.

Klucze będzie można zdobyć realizując 3 misje w Spółdzielni (opisy misji poniżej).
Każdy klucz, którego gracz nie wykorzysta podczas eventu zostanie wymieniony według poniższego schematu.

Na czas wyprawy badawczej w grze pojawią się małpie tabliczki, których charakterystyka znajduje się w tabeli.

Tabliczki będzie można również zakupić w Galerii handlowej.

Ponadto przygotowany został koszyk z opcją wielokrotnego zakupu.

Do wykonania będą 3 następujące misje:







Do planszy eventowej przejdziemy z okna newsów lub zegara eventowego.

Wyprawa badawcza rozpoczyna się w 1 pokoju z 8 dostępnych.
W każdym pokoju będą do wyboru 3 drzwi. Otwarcie ich będzie wymagało posiadania odpowiednich kluczy. Za każde otwarte drzwi otrzymamy nagrodę, która widnieje nad wrotami.

UWAGA: Z ostatniego pokoju gracz zostanie przeniesiony do pokoju 1 i rozpoczyna odkrywanie kolejnych drzwi. Zabawa trwa 3 rundy.
Każde drzwi można otworzyć tylko raz!
Postęp wykonanych zadań ukazuje wskaźnik rubinowy.
Początek

Koniec 1 rundy

Koniec 2 rundy

Koniec 3 rundy


Naklejka Zejście do świątyni.

Podstawa itemu i nakladki
Normalny skarbiec (podstawa)

zostanie dopisany każdemu graczowi po wejściu na planszę eventową
100 TPD co 12 godzin
rozmiar - 2 małe pola (1x2)
stawiamy w części tropikalnej lub Cudownym Pnączu
Pustawy skarbiec (ulepszenie 1)

360 TPD co 12 godzin
rozmiar - 2 małe pola (1x2)
Zajęty skarbiec (ulepszenie 2)

480 TPD co 12 godzin
rozmiar - 2 małe pola (1x2)
Częściowo wypełniony skarbiec (ulepszenie 3)

600 TPD co 12 godzin
rozmiar - 2 małe pola (1x2)
Pełny skarbiec (ulepszenie 4)

720 TPD co 12 godzin
rozmiar - 2 małe pola (1x2)
Napakowany skarbiec (ulepszenie 5)

960 TPD co 12 godzin
rozmiar - 2 małe pola (1x2)
Przepełniony skarbiec (ulepszenie 6)

1 200 TPD co 12 godzin
rozmiar - 2 małe pola (1x2)
Pękający w szwach skarbiec (ulepszenie 7)

1 680 TPD co 12 godzin oraz skrzynię z tropikalną paszą
rozmiar - 2 małe pola (1x2)
Skrzynia zawiera 1 sztukę losowo wybranej paszy dla zwierząt na Bahamaramie:
Może to być pasza dla papugi, małpy, słonia, leniwca, anakondy, wielbłąda, pandy lub tukana.
UWAGA: Wymienione powyżej itemy są ulepszeniami podstawy (Normalny skarbiec). Aby uzyskać ulepszenie należy zdobyć nakładkę o nazwie "Zasłona skarbca", którą następnie umieszczamy na podstawowym itemie.
