Król farmerskiego sklepu - FAQ - PORADNIK 2017.
Dodane przez DAvSON dnia 27.09.2017 10:53:51
Witajcie Farmerzy !

W sklepie zabrakło towaru i to właśnie Ty możesz uzupełnić tę lukę! Wybuduj swój własny, wspaniały farmerski sklep, napełnij go towarami i zgarniaj nagrody!

countrylayersep2017_news_bg.png

Event rozpocznie się w czwartek 28-09-2017, godz. 14:00 i zakończy się we wtorek 03-10-2017, godz. 14:00.

Poradnik znajdziecie w rozwinięciu wiadomości.

Treść rozszerzona
countrylayersep2017_news_bg.png

Event rozpocznie się w czwartek 28-09-2017, godz. 14:00 i zakończy się we wtorek 03-10-2017, godz. 14:00.

Event dostępny będzie od 3. poziomu.

Stopień trudności - średni

Roślina specjalna - kamienna róża

kamiennaroza.png

Wypadający przedmiot - marmurowy kamyk

marmurowykamyk.png

Pakiety marmurowych kamyków w Galerii handlowej

pakietykamykow.png

Koszyki eventowe z opcją wielokrotnego zakupu.

koszyki.png


Do planszy z zadaniami dostaniemy się poprzez zegar eventowy, okno newsów lub obrazek straganu umieszczony na Głównej łące, Dzikiej Łące oraz Leśnej polanie.

straganik.png

Zadaniem gracza będzie udekorowanie i zaopatrzenie w towar posiadanego straganu. Uczyni to poprzez oddawanie posiadanych w stodole zapasów roślin i owoców tropikalnych oraz rośliny specjalnej i wypadających przedmiotów.

plansza.png

Plansza składa się z trzech odrębnych pasków z zadaniami.

Pasek postępu umieszczony po lewej stronie zawiera 5 zadań, które poza nagrodami przypisanymi do poszczególnych etapów - budują bonus tropikalnych punktów doświadczenia.

lewypasek.png

Pasek postępu po prawej stronie zawiera kolejne 5 zadań, które oprócz nagród "etapowych" budują bonus sianogroszy.

prawypasek.png

Uwaga!
Bonusy tropikalnych punktów doświadczenia oraz sianogroszy nie sumują się.
Maksymalny profit jaki możemy zdobyć to 250 TPD * poziom Bahamaramy i 250 SG * poziom Farmy.

Środkowy pasek to główne zadanie eventowe. Składa się z 15 zadań za które otrzymujemy nagrody "etapowe" oraz wypracowany bonus tropikalnych punktów doświadczenia i sianogroszy.

srodkowypasek.png

Warto zatem w pierwszej kolejności zrealizować zadania po obu stronach planszy eventowej zanim przystąpimy do wykonania części głównej. Nie jest to jednak wymóg obligatoryjny i każdy gracz sam będzie decydował w jakim zakresie wykona założenia akcji specjalnej.

Do wykonania całości będziemy potrzebować:

podsumowanie.png


naklejka "Król farmerskiego sklepu"

naklejka.png

item "Trójkółka sklepu farmerskiego"

trojkolka.gif

700 PD/TPD co 10 godzin
1 małe pole (1*1)

item "Ciężarówka sklepu farmerskiego"

ciezarowka.gif

1 500 PD/TPD co 10 godzin
2 małe pola (1*2)

item "Farmerski stragan sklepowy"

stoisko.gif

3 200 PD/TPD co 10 godzin
4 małe pola (2*2)

Rząd Cudownego Pnącza "Król farmerskiego sklepu"

ac12de095280e56f4b13dc1861d8205d59cab62d.png

Co 48 godzin otrzymamy następujące bonusy:
170 TPD * poziom Bahamaramy
skrzynia ze szczęśliwymi zwierzętami
skrzynia z egzotyczną paszą
skrzynia z owocami

lootPackage3.png lootPackage3.png lootPackage3.png lootPackage3.png lootPackage3.png

Skrzynia z owocami może zawierać 1 losowy zestaw 4 owoców z poniższej tabeli.

skrzynkazowocamizawartosc.png