Cała naprzód! - FAQ - PORADNIK 2018.
Dodane przez DAvSON dnia 24.04.2018 11:07:29
Witajcie Farmerzy !

System kolei w świecie FARMERAMY czasy świetności ma dawno za sobą. Czas zakasać rękawy i przywrócić jej dawną chwałę! Czekają niesamowite nagrody!

newsy.png

Event rozpocznie się w środę 25-04-2018 o godz. 14:00 a zakończy we wtorek 01-05-2018 o godz. 22:00.

Poradnik znajdziecie w rozwinięciu wiadomości.

Treść rozszerzona
Witajcie Farmerzy !

System kolei w świecie FARMERAMY czasy świetności ma dawno za sobą. Czas zakasać rękawy i przywrócić jej dawną chwałę! Czekają niesamowite nagrody!

newsy.png

Event rozpocznie się w środę 25-04-2018 o godz. 14:00 a zakończy we wtorek 01-05-2018 o godz. 22:00.

Dostępność: od 3. poziomu na Farmie
Poziom trudności: średni

Roślina eventowa - Twarde drewno
eventplant.gif
T_roslinka.png

Przedmiot specjalny - Szyna
T_wypadajka.png
UWAGA: Magiczne drzewo będzie dawać przedmiot specjalny Szyna dopiero po zakończeniu eventu Ogródek alchemika​

Przedmioty specjalne w Galerii Handlowej
T_wypadajka_gal.png

Produkcja w młynie - Tor
T_mlyn.png

Koszyki eventowe do wielokrotnego zakupu
T_koszyki.png


Na planszy eventowej pojawi się schemat przedstawiający miejsca w systemie kolejowym, które należy naprawić.
Podświetlone pole jest polem startowym.

trainplansza.png

Każde pole zawiera w sobie wymagania i nagrody cząstkowe, które po kliknięciu na nie będą również wyświetlane po prawej stronie.
Można wykonywać jedynie zadania, które znajdują się obok pól z już wykonanymi zadaniami. Poniżej przykład zablokowanego zadania:

zadaniazablokowane.png

Pola na planszy można podzielić na 4 kategorie:
Fabryki
Na planszy znajdują się 3 fabryki. Po wykonaniu zadania fabryka będzie dawała jeden z bonusów co określoną liczbę godzin. Przykładowa odblokowana fabryka:

stanfabryk.png

Po kliknięciu na zaznaczony na żółto przycisk zostanie odebrana nagroda, przycisk stanie się nieaktywny, a licznik wróci do stanu początkowego, jak na poniższej grafice:

fabryka2.png

Dodatkowe budynki
Na planszy znajdują się 3 zadania, które można wykonać dopiero po odblokowaniu dwóch konkretnych fabryk. Pod budynkiem znajdują się kolory fabryk, które są konieczne do odblokowania nagrody. Do momentu możliwości wykonania zadania, po kliknięciu na nie, znajduje się na nim kłódka.

Super_nadrody.png

Kiedy fabryka zostanie odblokowana pojawi się przy jej symbolu zielony haczyk:

ptaszek.png

Główne nagrody
Na planszy znajdują się 3 pola z główną nagrodą. Są to pola zaznaczone poniżej:

plansza2kopia.png

Zwykłe zadania
Na planszy znajduje się 19 pól z zadaniami zwykłymi. Zadania te trzeba wykonywać w celu dostania się do pól z zadaniami specjalnymi.

Poniżej mapa zadań oraz tabela ze wszystkimi zadaniami do wykonania:

mapa.png

zadaniainagrody.png


Cała naprzód (naklejka)
sticker.png

Błyskawiczna lokomotywa
traintaskmapapr2018electrictrain.gif
1750 PD/TPD co 12 h
2 małe pola

Gwiezdny pociąg
traintaskmapapr2018solartrain.gif
1850 PD/TPD co 12 h
2 małe pola

Ekspres Pegaz
traintaskmapapr2018gastrain.gif
2000 PD/TPD co 12 h
2 małe pola

Pociąg widmo
traintaskmapapr2018ghosttrain.gif
2200 PD/TPD co 12 h
2 małe pola
Item można postawić w Nawiedzonym domu

Żelazny koń
traintaskmapapr2018steamtrain.gif
2250 PD/TPD co 12 h
2 małe pola

Cała naprzód - rząd chmur
cloudrow.jpg
Co 12 godzin otrzymamy: 14500 PD, 14500 TPD, Skrzynia ze słodyczami
Na pnączu należy ustawić: Błyskawiczną lokomotywę, Gwiezdny pociąg, Ekspres Pegaz i dwa dowolne itemy na 2 małe pola.