Pola gry:
Opisy:
Forum:
Pomocnik Farmera
Aktualnie online
· Gości online: 3
· Użytkowników online: 0
· Łącznie użytkowników: 15,575
· Najnowszy użytkownik: Arnold
· Użytkowników online: 0
· Łącznie użytkowników: 15,575
· Najnowszy użytkownik: Arnold
Statystyki:
Discord:
Reklama:
Chat Farmerama:
Ostatnio na forum
Najnowsze tematy
· Kawa w firmie czy dz...· Jakie macie hobby
· Pokój gamingowy drzwi
· System MES
· Krakow na weekend co...
Najciekawsze tematy
· Szukam sąsiada / ... | [1390] |
· Sąsiadka / Sąsiad... | [56] |
Ankieta
Jak często zaglądasz na naszą stronę ?
Codziennie.

55% [178 głosów]
Co 2-3 dni.

30% [96 głosów]
Raz na tydzień.

8% [27 głosów]
Raz na miesiąc.

4% [12 głosów]
Kilka razy w roku.

3% [9 głosów]
Ogółem głosów: 322
Musisz zalogować się, aby móc zagłosować.
Rozpoczęto: 18.03.2018 10:36
Archiwum ankiet
Musisz zalogować się, aby móc zagłosować.
Rozpoczęto: 18.03.2018 10:36
Archiwum ankiet
Reklama:
Reklama
Naprawa błedów w grze.

Podczas weekendu (kiedy trwały eventy Gift & Trade oraz Renzo), niektórzy gracze zgłaszali, że gra działa w zwolnionym tempie. Kolejne tego typu zgłoszenia pojawiły się także po starcie eventu „Na ryby”.

Czyszczenie ciasteczek i odświeżenie gry pomagało, ale na krótko. Gracze, którzy byli zalogowani dłużej, po jakimś czasie ponownie zauważali spowolnienie gry (nie którzy gracze zgłaszali, że np. musieli czekać nawet ok 7 sekund na reakcję kombajnu przy zbiorze, a podlewania było niemal niemożliwe).
Powyższe problemy zostały naprawione i gra powinna reagować znacznie szybciej na wszelkie wykonywane przez graczy czynności.
Powyższa informacja została przygotowana na podstawie ogłoszenia, które pojawiło się na angielskim OFF. Polskie OFF też zamieściło podobne ogłoszenie. Tylko czy na tyle podobne, żeby wyciągnąć z niego takie same wnioski? W rozwinięciu wiadomości dla porównania prezentujemy obie wersje ogłoszenia. Czy wg Was można je uznać za tożsame?
Uroki wędkowania - FAQ - PORADNIK 2016.

Misio zamiast wcinać grzyby, znowu wybrał się na ryby
Lecz tym razem w ciepłe kraje, bo w Europie zimnem daje
Marlin bardzo mu się marzy, aż wypieki ma na twarzy.
Event rozpocznie się w poniedziałek 18.01.2016 godz. 14:00 i potrwa do niedzieli 24.01.2016 godz. 14:00.
Poradnik znajduje się w rozwinięciu wiadomości.
Handel, podarki, wymiana, czyli Gift & Trade

Zapraszamy Was na mini event: Handel, podarki, wymiana czyli Gift & Trade.

Rozpoczęcie
Sobota 16.01.2016, godz. 10:00
Zakończenie
Niedziela 17.01.2016, godz. 22:00
**LISTA**
Chiński sklep i plotki...

Nasza kula pokazała jeszcze kilka grafik i informacji. W najbliższym czasie z okazji eventu walentynkowego pojawi się możliwość zakupienia nowego jajka farmerskiego. Rok temu było to Jajko Świnkamorka. W tym roku będzie to jajko motyla. Póki co nie ma jeszcze nazwy ani jakie profity otrzymamy.
Pojawią się dwa nowe drzewka. Zapewne podczas kolejnej edycji tajemniczych sadzonek. Będą to Japońskie drzewo wiśniowe XL i XXL (Sakura) oraz Dereń jadalny (dogwood).
Co jeszcze ? Ano kolejna wyprzedaż itemów na cudownym pnączu.
Pojawią się też cztery itemy, które zakupimy w chińskim sklepie.




Jak poznamy więcej informacji na pewno się nimi z Wami podzielimy.
Jak oceniacie najbliższe wydarzenia ?
Naprawa błędów i aktualizacja.

W dniu dziesiejszym dokonano następujących napraw i usprawnień:

- informacja w mikserze SPA w Dzielnicy Rzemieślniczej wyświetla się prawidłowo
- u Graczy na niższych poziomach prawidłowo wyświetlają się dymki informacyjne po najechaniu kursorem na zablokowane obszary Farmy
- srebrne obrączki nie będa już wyświetlane jako zawartość stodoły
- w dzienniczku zdarzeń wyświetla sie poprawna ilość punktów miłości otrzymanych od kurczaków
- Nocną marę można zakupić od teraz tylko dwukrotnie
- poprawiono obrazek reklamujący nową hodowlę tak, by nie wprowadzał w błąd
- przy podpowiedzi upraw pojawiają się właściwe informacje na temat ilości uzyskiwanych roślin i PD.
Problem ze zgłoszeniami wysłanymi do Pomocy Technicznej
W związku z problemami technicznymi w dniu 13 stycznia (godz. 8:51-11:35) nie byliśmy w stanie otrzymać zgłoszeń wysłanych poprzez formularz do Pomocy Technicznej. Jeśli w tym czasie wysłaliście zgłoszenie i nie otrzymaliście potwierdzenia e-mail, konieczne będzie ponowne przesłanie wiadomości.

Bardzo prosimy wszystkie osoby, które nie otrzymały potwierdzenia o ponowny kontakt z Pomocą Techniczną.
Przepraszamy za wszelkie niedogodności i zapewniamy, iż odpowiedź na wszystkie zgłoszenia zostanie udzielona najszybciej jak to możliwe.